Istorija laboratorije, brend sa vizijom | Bioderma Srbija

Allez au contenu Allez à la navigation

Istorija BIODERMA brenda : Inovacija, Istraživanje

Istorija laboratorije,
brend sa vizijom

BIODERMA je oduvek bila dosledna svojim uverenjima, prativši svoju intuiciju i braneći nezavisni duh. Laboratoriija je vođena strašću da razume biologiju kože, kao i željom za inovacijama i doprinošenjem dermatološkim otkrićima, daleko od utvrđenih stereotipa i ustaljenih dogmi.

  • Jedan farmaceut & jedan koncept

    Sve je počelo 1970. Kada je Jean-Noël Thorel, pionir među farmaceutima koji je osmislio radikalno drugačiji pristup u dermatološkoj kozmetici zahvaljujući bogatoj razmeni iskustava sa vodećim svetskim ekspertima u biologiji i dermatologiji. On je razvio svoje prve patente i postavio temelje BIODERMA filozofije: biologija u službi dermatologije.

  • 1977, prva inovacija

    Kao simbol BIODERMA inovativne strategije, Nodé šampon je učinio prvi proboj na tržište a kasnije će ga pratiti i mnogi drugi inovativni BIODERMA proizvodi. Naziv Nodé potiče od "NOn-DEtergence" (bez deterdženata) i naglašava originalnost formule, koja po prvi put čisti kosu a da joj pritom ne šteti. Ovaj patent poštuje fiziologiju korena dlake i čuva lipidni film vlakana i kože glave. Sa još boljim efektom mekoće i boljom tolerancijom, prvi Nodé proizvod kao i čitava linija Nodé preparata su veliki uspeh i dan danas. 

  •  Od 1985, razvoj inovacija kroz saradnju sa zdravstvenim profesionalcima

    Osam godina nakon lansiranja prvih proizvoda u apotekama, brend je razvio pravu liniju proizvoda kroz blisku saradnju sa dermatolozima. Deleći istovetni biološki pristup koži BIODERMA se uvek vodila očekivanjima doktora pri razvijanju svojih preparata i njihovim zahtevima pri kreiranju formulacija. I danas, ova saradnja pacijentima  garantuje relevantnost svih BIODERMA inovacija. U isto vreme, uspostavljeni su bliski odnosi sa apotekama koje pružaju dragocene informacije o proizvodima i kakvo mišljenje o njima imaju potrošači.  

  • 1992, vreme velikih inovacija

    Mi smo graditelji u našoj oblasti: koža, biologija, dermatologija. Naša vizija i način na koji radimo se razlikuje od drugih jer se mi ne zadovoljavamo jednostavnim ispravljanjem neke disfunkcije kože već je naš cilj da zaštitimo resurse kože i omogućimo joj da se vremenom adaptira na svoje okruženje i način života. Za nas je način na koji radimo jednako bitan kao i ono što radimo. Naše postojanje, naši odnosi sa drugima su zasnovani upravo na ovom principu. Uverenja Jean-Noël Thorela  su i dalje polazna tačka i pokretačka snaga brenda. Sve BIODERMA inovacije su u skladu s kožom, njenim funkcijama i biologijom. Od samog početka, a još intenzivnije od 1990-ih, laboratorija kreira svoje prepoznatljive proizvode zasnovane na ključnim inovacijama koje nude nove opcije sa ciljem da ispune očekivanja dermatologa i pacijenata. Ove inovacije pokrivaju oblasti osetljive kože, masne kože, suve kože, dehidrirane kože, fotozaštite, regeneracije kose i ćelija.

  • 2001, globalna dimenzija

    Otvaranje prvog ogranka u Italiji 2001. zvanično je označilo uključivanje u međunarodne aktivnosti laboratorije BIODERMA koje su počele 1990-ih. Promena obima poslovanja bila je neophodna da bismo ostali što bliži realnostima svakog tržišta. Naš cilj: razumevanje očekivanja dermatologa, farmaceuta i njihovih pacijenata, koji se značajno razlikuju od zemlje do zemlje.  Poštovanje prema geografskim, kulturnim i psihološkim razlikama i prilagođavanje zdravstvenim praksama profesionalaca širom sveta. Laboratorija BIODERMA je trenutno prisutna u skoro 100 zemalja, kroz svoje filijale, prodajna mesta, istraživačke centre, privatna i univerzitetska partnerstva.

  • 2009, posvećenost društvenoj odgovornosti

    U novembru 2009., Laboratorija BIODERMA je sprovela svoju prvu društveno orijentisanu misiju u Severnom Vijetnamu. Od tada je sprovedeno više misija u Vijetnamu i Kambodži uz pomoć francuskih doktora – mahom dermatologa – i farmaceuta, kao i različitih humanitarnih društava. Cilj je bio obezbediti zdravstvenu pomoć, informacione resurse i različite materijale lokalnim zajednicama. Sve ove akcije odražavaju duh koji pokreće Laboratoriju BIODERMA iz dana u dan i iskazuje duboko usađene ljudske vrednosti za koje se ona zalaže: velikodušnost, solidarnost i deljenje.

  • 2011, napredna dermatologija sa Fondacijom BIODERMA

    Osnovana 2011., Fondacija BIODERMA, koju sponzoriše Fondacija Francuske, ima za cilj da podrži razvoj dermatologiije širom sveta. To je glavni cilj brenda koji se oduvek oslanjao na dermatologe u svom nastojanju da napreduje. Fondacija BIODERMA aktivno pomaže u širenju  saznanja iz oblasti dermatolgije među doktorima iz celog sveta i razvoju osnovnih bioloških istraživanja koristeći etički i drušveno-odgovorni pristup. Simbol posvećenosti Fondacije BIODERMA dermatologije „World Rendez-Vous on Dermatology”, predstavlja jedinstveno godišnje okupljanje vrhunskih stručnjaka sa svih kontinenta kako bi razmenili i preneli poslednja znanja i iskustva.